Název:
Využití nástrojů PR ve výchovných a vzdělávacích institucích
Překlad názvu:
Using the tools of PR in the educational and training institutions
Autoři:
HAJSKÝ, Ondřej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo zjistit míru využívání PR ve výchovných a vzdělávacích institucích a to pomocí výsledků dotazníkového průzkumu a dotazování vedení škol. Dílčím cílem bylo zjistit potenciál komunikačních kanálů a také faktory, které ovlivňují rozhodování studentů o výběru následující školy. Kromě výše uvedeného by měl mít po přečtení této práce čtenář představu o možnostech hodnocení spokojenosti zákazníka (v našem případě studenta). The primary objective of this work was to introduce readers to the basic terminology in the field of Public relations and outline their ties to marketing communication. The practical part is focused (by using the results of a questionnaire survey and interview school management) determination of tools used in PR and their effectiveness, potential communication channels and factors that influence students'decisions on the selection of the following schools. After reading this thesis, the reader should have also an idea of how to evaluate the satisfaction of customers (in this case the students).
Klíčová slova:
dotazníkový průzkum; komunikace; marketing; PR; rodiče; spokojenost zákazníka; studenti; vnitřní veřejnost; vnější veřejnost; vztahy s veřejností; zájmové skupiny; škola; žáci; communications; customer satisfaction; external public; interest groups; internal public; marketing; parents; PR; public relations; pupils; questionnaire survey; school; students Citace: HAJSKÝ, Ondřej. Využití nástrojů PR ve výchovných a vzdělávacích institucích. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11778