Název: Analýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trh
Překlad názvu: The Analysis of the Selection of the Most Suitable Entrence Locality on the International Market
Autoři: LHOTOVÁ, Pavlína
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: globalizace; globální marketing; interkulturální marketing.; Mezinárodní podnikání; mezinárodní prostředí; vývozní marketing; zahraniční trh; export marketing; global marketing; globalization; intercultured marketing.; International business; international environments; international market
Citace: LHOTOVÁ, Pavlína. Analýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trh. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11772

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48310


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet