Název:
Inovace služeb ve vybraném hotelu
Překlad názvu:
Innovation of services in selected hotel
Autoři:
KOSÍKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce byla analýza služeb poskytovaných hotelem v historickém centru města Českého Krumlova a hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V diplomové práci jsou na základě dotazníkového šetření navrženy inovace některých služeb a jsou zde uvedeny i návrhy zcela nových služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury a praktická část práce pak na dotazníkovém šetření, které proběhlo běhěm letní sezony a začátkem podzimu 2008.The aim of this diploma thesis was to analyse services provided by a hotel in the historical center of Český Krumlov and to evaluate the customer satisfaction with these services. As the next step, I looked into a proposal to improve some of those services and to design new ones, which have, so far, been missed by the customers in the offer. The work was based on a survey, which was carried out during the summer and in the beginning of the autumn 2008. The opening part of the thesis mentions theoretical basis connected with the specialised literature. The work itself continues with the results of the survey (questionnaire). The closing part of the work suggests improvements and new packages of services for clients.
Klíčová slova:
analýza služeb; cestovní ruch; dotazníkové šetření; hodnocení spokojenosti zákazníků; hotel; marketing služeb; služby; analyse of services; evaluation of customer satisfaction; hotel; marketing of services; questionnaire (survey); services; tourism Citace: KOSÍKOVÁ, Veronika. Inovace služeb ve vybraném hotelu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11426