Název:
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Comparison of fitness centers in Český Brod based on customer satisfaction
Autoři:
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurenceTitle: Comparison of fitness centers in Český Brod based on customer satisfaction Objective: The main objective of this study is to compare the quality of services of two fitness centers in Český Brod in terms of customer satisfaction. Namely, they are the fitness center Infinity and the fitness center Natálie. Another objective is to determine, what the factors of customer satisfaction are and which center provides services deemed more satisfactory. A secondary goal is to provide the management of both centers with improvement options leading to greater customer satisfaction. Methods: Primary data was obtained from a Servqual survey provided to the customers at the reception of each fitness center. More data was gathered via a semi structured interview with each fitness center management. Results: The questionnaire survey indicates that the customers are more satisfied with the services of the fitness center Natálie. However, in neither of the fitness centers are the customers satisfied in all areas of research. The last part of this work contains proposed recommendations, which should be addressed by the fitness centers management in order to improve the customer satisfaction with the provided services. Keywords: Servqual questionnaire, fitness, customer satisfaction, sports services, competition
Klíčová slova:
fitness; konkurence; Servqual dotazník; spokojenost zákazníka; sportovní služby; competition; customer satisfaction; fitness; Servqual questionnaire; sports services