Název: Psychologické aspekty reklamní činnosti, vliv a persuaze působící na spotřebitele
Překlad názvu: Psychological aspects of advertising, persuasion and influence exerted on consumers
Autoři: Kimla, Lukáš ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Poláčková Šolcová, Iva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Klíčová slova: marketinový mix; persuaze; psychologie; reklamní činnost; advertising; marketing mix; persuasion; psychology

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68838

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-468075


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet