Název: Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
Překlad názvu: Influence of the micro-environment on the supplying of needs and wishes of customers in a chosen firm
Autoři: KROTKÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingové prostředí; marketingový výzkum; mikroprostředí; zákazníci; customers; marketing environment; marketing research; micro-environment
Citace: KROTKÁ, Veronika. Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9099

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46273


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet