Original title:
Možnosti využítí výzkumu trhu spotřebitelskými organizacemi
Translated title:
Possibilities of Utilization of Market Research by Consumer
Authors:
SLÁDKOVÁ, Veronika Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spotřebitelských organizací. Má sloužit jako návod hlavně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. Na základě ověření metodiky byla sepsána doporučení pro postup při marketingovém výzkumu.This thesis is concerning marketing research of consumer organizations. It should be used as a manual especially for SOS: Consumers Defence Association of the Czech Republic. Based on methodology verification the advices were stated for marketing research approach.
Keywords:
Consumer organization; marketing research; research; SOS; marketingový výzkum; SOS; spotřebitelská organizace; výzkum Citation: SLÁDKOVÁ, Veronika. Možnosti využítí výzkumu trhu spotřebitelskými organizacemi. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9026