Název:
Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice
Překlad názvu:
A product of tourism in the tourist infocentre Strakonice
Autoři:
BRŮŽKOVÁ, Edita Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.This work analyses tourist attractivities in Strakonice and chosen tourist services. On the basis of research in the infocentre Strakonice a new product for chosen segment of tourists was suggested.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingový výzkum; produkt cestovního ruchu; turistické atraktivity; turistické informační centrum; marketing research; product of tourism; tourism; tourist attractivities; tourist infocentre Citace: BRŮŽKOVÁ, Edita. Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7898