Název:
Blender add-on pro rigging 3D modelů
Překlad názvu:
Blender add-on for 3D Rigging
Autoři:
Horák, Rostislav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem projektu je vytvoření Blender rozšíření, které automaticky vygeneruje kostru 3D modelu a navíc bude otevřené a snadno rozšiřitené o další metody vyjmutí kostry. Základem projektu je kostra rozšíření, která bude obsahovat dynamicky načítaný seznam implementovaných metod, ze kterých si následně může uživatel vybrat. Projekt je implementován v jazyce Python pomocí Blender API. Částí práce bude implementace metody vyjmutí kostry metodou použití 3D siluety, důraz je kladen zejména na rychlost, při zachování co největší přesnosti.
The project objective is to create a Blender addon that can automatically generate a skeleton for 3D model and on top of that will be open and easily extendable by more skeleton extraction methods. The core of this project is a framework of this addon which will contain a list of implemented methods from which the user can choose. The project is implemented in Python with Blender API. Part of the project is an implementation of skeleton extraction method using 3D silhouette, emphasis is placed on speed while retaining certain accuracy.
Klíčová slova:
3D model; animace; Blender rozšíření; kostra; rigging; skinning; vyjmutí kostry; 3D model; animation; Blender add-on; rigging; skeleton; skeleton extraction; skinning
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/198943