Název: Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Překlad názvu: Process optimalization of internal and customer complaint management in REHAU
Autoři: Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 5 Why; FMEA; Ishikawův diagram; KAIZEN; nástroje kvality; Paretův graf; reklamace; spokojenost zákazníka; trvalé zlepšování; řízení jakosti; 5 Why; Complaint; continual improvement; customer’s satisfaction; FMEA; Ishikawa diagram; KAIZEN; Pareto graph; quality management; quality tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197091

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442565


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet