Název: Procedurálně generované volumetrické mraky pro Unity
Překlad názvu: Procedurally Generated Volumetric Cloudscapes for Unity
Autoři: Koblížek, Jan ; Kahoun, Martin (vedoucí práce) ; Rittig, Tobias (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: participující média; Procedurální generování; rozptyl světla; volumetrické renderování; light scattering; participating media; Procedural generation; volumetric rendering

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121026

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434969


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet