Název:
Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele
Autoři:
Toufarová, Ivica Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Toufarová, I. Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Bylo formulováno devět předpokladů týkajících se efektivity maloformátových plakátů na filmová a divadelní díla a jejich umístění na plakátovacích plochách. K ověření předpokladů bylo využito eye trackingové technologie ve spojení s hloubkovými rozhovory a testy zapamatovatelnosti. Celkem bylo testováno 57 studentů Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Účastníci výzkumu byli rozděleni na dvě skupiny, přičemž bylo využito A/B testování. Cílem práce je poskytnout obecná doporučení pro tvorbu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl a její umístění na plakátovacích plochách.Toufarová, I. The influence of a small-format advertisement of multimedia works on a consumer. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017. Diploma thesis is solving problematic of an influence of a small-format advertisement of multimedia works on consumer. Nine assumes were formulated concentrated on an effectiveness of a small format posters of movies and theatres plays and their localization on hoardings. Eye tracking technology in connection with in-depth interviews and memorability tests were used to verify these assumes. In total were tested 57 students of Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno. All participants were separated into two groups because of using A/B testing. The main objective of this work is to provide general recommendations for making a small-format advertisement of multimedia works and their localization on hoardings.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; eye tracking; maloformátová plošná reklama; plakátovací plochy; plakáty