Název:
Kvalita a spokojenosť klienta v hotelníctve
Autoři:
Straková, Patrícia Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Straková, P. Kvalita a spokojenost klienta v hotelnictví. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zaobírá kvalitou služeb v hotelnictví z pohledu spotřebitele služeb a částečně i poskytujícího služeb. V práci je zkoumaná aktuální spokojenost klientů s poskytovanými službami v Texasu a České republice a na základě výsledku jsou vytvořena doporučení pro poskytovatele služeb. Teoretická část diplomové práce obsahuje poznatky z odborné světové literatury zaměřené na kvalitu a hotelnictví. Praktická část je založená na analýze současného stavu, dotazníkovém šetření, vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření, statistickém zkoumaní a závěrečné diskusi.Straková, P. Quality and customer satisfaction in the hotel industry. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017. Diploma thesis is about the quality of services in the hotel industry from customers' views and a partial view of the service provider. Work includes analysis of current customer satisfaction with the services provided in Texas and the Czech Republic. Recommendations are made on the basis of customer satisfaction surveys for service providers. The theoretical part of this thesis contains findings from the scientific world literature focusing on quality and hotel industry. The practical part is based on analysis of current situation, questionnaire surveys, and evaluation of the results from the questionnaire survey, statistical investigation and final discussion.
Klíčová slova:
hotelnictví; hotelové služby v Texasu; hotelové služby v České republice; kvalita