Název:
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Autoři:
Plotzerová, Adriana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Plotzerová, A. Sponzoring a ambush marketing ve sportu. Brno, 2017. Diplomová práce. Mendelova univerzita, Provozně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzoringem a ambush marketingem v oblasti sportu. Jejím cílem je vymezit podstatu, postavení a uplatnění sponzoringu a am-bush marketingu ve sportu. Práce se zabývá spotřebitelským chováním a zkoumá, jak sponzoring působí na spotřebitele na různých místech a při různých příležitos-tech a také, jak je sponzoring celkově spotřebitelem vnímán. Vlastní práce využívá metody kvantitativního šetření i kvalitativní metody eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků získaných z výzkumu jsou předlo-žena doporučení pro praxi.Plotzerová, A. Sponsorship and ambush marketing in sport. Brno, 2017. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, PhD. This diploma thesis deals with sponsorship and ambush marketing in sport. Its goal is to define the nature, character and use of sponsorship and ambush marketing in sport. This work deals with consumer behavior and examines how sponsoring affects consumers in various places and on various occasions, and how sponsoring in general is perceived by the consumer. Quantitative research, eye-tracking and in-depth interviews have been used in the practical part of this thesis. Based on the results of the conducted research, recommendations for practical applications were made.
Klíčová slova:
ambush marketing; eye-tracking; eye-trackingový výzkum; sponzoring; sport; sportovní sponzoring