Název: Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě
Překlad názvu: Lexical creativity in advertisements
Autoři: VÁVROVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: francouzské reklamy; inzeráty; tisk; advertising texts; French advertising; press
Citace: VÁVROVÁ, Veronika. Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/1171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-43166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet