Název:
Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě
Překlad názvu:
Lexical creativity in advertisements
Autoři:
VÁVROVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá jevy ve slovní zásobě francouzské reklamy, konkrétně jazykovými prostředky v inzerátech vybraného francouzského tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou.The diploma thesis explores lexical phenomena occurring in the language of French advertising texts published in selected French periodicals. It is divided into a theoretical and a practical section.
Klíčová slova:
francouzské reklamy; inzeráty; tisk; advertising texts; French advertising; press Citace: VÁVROVÁ, Veronika. Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/1171