Název:
Marketingová strategie společnosti Dream Fires
Autoři:
Kašpárková, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Kašpárková, L. Marketingová strategie společnosti Dream Fires. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost zabý-vající se odpalováním ohňostrojů. V teoretické části je představena problematika strategického marketingu a použitých analýz. Praktická část využívá poznatků z literatury a výsledků kvalitativního výzkumu. Je zde uveden popis společnosti a jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a výsledná SWOT analýza. Na základě výsledků těchto analýz bude navržena vhodná marketingová strategie, která povede k získání nových zákazníků v novém segmentu a zvýšení spokojenosti zákazníků.Kašpárková, L. Marketing strategy of Dream Fires company. Brno: Mendel University, 2016. This bachelor thesis deals with suggestion of marketing strategy for company specializes in creating fireworks. The theoretical part defines topic of marketing strategy and description of analysis. The practical part contains information from literature and the results of qualitative marketing research. There is also description of the company and internal and external analysis and resulting SWOT analysis. Based on those analysis will be designed a marketing strategy leading to gain new customers in new segment and contributing to their satisfaction as well.
Klíčová slova:
analýza prostředí; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; ohňostroje