Název:
User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce
Autoři:
Hlávková, Barbora Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlávková Barbora. User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá oblastí User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce zkoumané na generaci Y. Ke zjištění vnímání credibility na e-shopech byl využit eye trackingový výzkum (n = 30) rozšířen o rozhovory (n = 30) a následné dotazníkové šetření (n = 155). Cílem práce je navrhnout doporučení pro oblast e-commerce z hlediska důvěry získávané spotřebiteli.Hlávková Barbora. User experience focused on credibility in e-commerce. Brno: Mendel University in Brno, 2017. The thesis deals with User experience focused on credibility in e-commerce survey of the Y generation. To determine the perception of the credibility on e-shops was used eye tracking (n = 30) with in-depth interviews (n = 30) and questionnaire survey (n = 155). The aim of the thesis is to suggest general recommendations for e-commerce in terms of consumer trust.
Klíčová slova:
důvěra; důvěryhodnost; e-commerce; eye tracking; user experience