Název:
Chování generace Y při nákupu piva z českých minipivovarů
Autoři:
Slobodová, Linda Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování generace Y na trhu jihomoravských minipivovarů. Cílem práce je identifikace významu obalu a etikety při rozhodování o nákupu, zvážení informační oblasti obalu, zjištění existence genderových rozdílů a loajality značce. Na základě zjištění navrhnout doporučení pro minipivovary. Pro naplnění cíle byla využita kvantitativní forma výzkumu – dotazníkové šetření (n = 684) a kvantitativní výzkum, ve kterém byl kombinován eye-trackingový experiment s hloubkovým rozhovorem (n = 38). Cílem bylo nejen zjištění prvků, které jsou pro mileniály důležité, ale také definování důvodů jejich chování.This diploma thesis deals with research of purchasing behaviour of generation Y on the market of South Moravian microbrewery. The goal of the thesis is to identify the importance of packaging and etiquette in purchasing decisions, consider the information area of packaging, determine the existence of sex differences and the brand loyalty. Based on the findings suggest recommendations for microbreweries. In achieving the goal in quantitative form a questionnaire (n=684) and a quantitative research which combined eye-tracking experiment with deep interviews (n=38) were used. The goal was not only to identify the elements that are important to the millennials, but also to define the reasons for their behaviour.
Klíčová slova:
eye-tracking; generace Y; minipivovar; nákupní chování; vliv obalu a etikety