Název:
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Autoři:
Kudzbelová, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se věnuje problematice propagace zboží a služeb na internetu a právní regulaci reklamy. Práce bude obsahovat souhrn veřejnoprávní a soukromoprávní regulace reklamy, samoregulace a orgánů dozoru. Dále pak uvedu přehled forem reklamy na internetu. Vysvětlím pojmy jako např. nativní reklama, obsahový marketing nebo marketing ve vyhledávačích. Tyto teoretické poznatky nakonec uplatním při vytvoření e-marketingové strategie pro cukrárnu Marcipán.This thesis deals with the issue of online advertising and advertising regulation. Work provides an summary of the advertising regulation and the characterization of the supervisory authority. The following is an overview of forms of advertising on the Internet. It explains terms such as native advertising, content marketing or search engine marketing. The aim si to create an appropriate e-marketing stra-tegy for “Marcipán“ cake shop.
Klíčová slova:
internet; online marketing; právní regulace reklamy; reklama