Název:
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Autoři:
Adam, Denis Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická východiska vztahující se k problematice employer brandingu. V následující části týkající se empirického výzkumu je uskutečněná analýza employer brandu řešené společnosti. Následně je tento porovnaný s konkurencí. Dále byla realizována korelační analýza mezi EBS a výkonnostními indexy stavebních společností a uskutečněný dotazníkový průzkum mezi studenty stavebních oborů na Slovensku, kterého cílem je identifikace důležitosti atributů employer brandu. V části diskuse a návrh doporučení jsou prostřednictvím syntézy dílčích cílů diskutované dosažené výsledky a představený návrh konkrétních doporučení.The aim of thesis is to find an impact of employer branding on Slovak construction companies economic results, review perception of employer brands and subse-quently make suggestion that would lead to more attractive employer brand of STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľtvo, s. r. o. that could improve their business strategy. The first section discusses theoretical basis of employer branding. Next section refers to empirical research, which is realized by analysis of employer brand of addressed company. This is afterwards compared with competitors. Also, there has been made a correlation analysis between EBS and performance index of construction companies, and a questionnaire among Slovak students with construction field of study, which aim is to identify important attributes of employer brand. In the last part with discussion and recommendation suggestions are discussed goals achieved by results of synthesis of particle aims and introduced a summary of recommendations.
Klíčová slova:
employer branding; lidské zdroje; personální marketing; stavebnictví