Název:
Neuroekonomie a marketing
Autoři:
Nesvadbová, Radka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Neuroekonomie je jedna z nejnovějších neurověd. Pomocí různých zobrazovacích metod se na neurální úrovni snaží přijít na to, jak pracuje lidský mozek při rozhodování v ekonomickém prostředí. Jednou z jejích odnoží je neuromarketing, který tyto nabyté poznatky aplikuje do marketingové praxe. Cílem této práce je pomocí rešerše literatury navrhnout, ze kterých poznatků může marketing čerpat, a zároveň poskytnou komplexní přehled o této problematice v českém jazyce.Neuroeconomics is one of the newest neuroscience. By using various imaging methods, it is trying to come on (at the neural level) how the human brain works in decision making in the economic environment. One of its offspring is neuromarketing, which applies this acquired knowledge to the marketing practise. The aim of this thesis is to propose, using literature research, what knowledge marketing can draw from and at the same time provide a comprehensive overview of this issue in the Czech language.
Klíčová slova:
emoce; marketing; neuroekonomie; neuromarketing; neurověda; neurovědecký výzkum; spotřebitelovo chování