Název:
Marketing communication for newly launched products in selected market
Autoři:
Kambová, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in a selected mar-ket. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. This thesis focuses on how to use marketing communication at the launch stage of a new product, where such launch relates to an extension of already known brand. Also under scrutiny is the kids’ toiletries market, which is the field of re-search for the thesis’ topic. In this market context, the thesis examines the main currents of customer preferences and suggests ways they could be communicated with.Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009. Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného trhu práce určuje hlavní směry a preference a navrhuje způsoby, kterými mohou být komunikovány.
Klíčová slova:
hodnota značky; marketingová komunikace; nový produkt; zavádění; úspěch zavádění