Název:
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS a. s.
Autoři:
Štěpánová, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaobírá tvorbou marketingové a obchodní strategie pro firmu Delong Instruments a.s. V první části je vypracována literární rešerše, kde se nachází základní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu. V další části je zana-lyzováno vnější a vnitřní prostředí pomocí STEPE a 3C analýzy. Byla také použita analýza 4P k prozkoumání vnitřního prostředí. V práci bylo také provedeno do-tazníkové šetření u potenciálních zákazníků podniku Delong Instruments. Na zá-kladě předešlých analýz, dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s pověřenými zaměstnanci firmy byla sestavena SWOT matice a její další dílčí stra-tegie. Tyto strategie by měli pomoci podniku zlepšit své postavení na trhu.The bachelor thesis deals with the creation of marketing and business strate-gies for the firm Delong Instruments a.s. In the first part of the thesis there is a literary research, where the basic terms related to the chosen topic are found. The next part analyzes the external and internal environments using STEPE and 3C analysis. 4P analysis was also used to investigate the internal environment. A questionnaire survey was used among potential customers of Delong Instru-ments. On the basis of previous analysis, questionnaire surveys and in-depth in-terviews with the authorized employees of the company, I compiled a SWOT matrix and other partial strategies. These strategies should help the company to improve its market position.
Klíčová slova:
analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; marketing; marketingový mix; SWOT analýza