Název:
Ochrana osobných údajov na marketingovom oddelení obchodnej spoločnosti
Autoři:
Kvardová, Lucia Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou ochrany osobních údajů v oblasti marketingu. Cílem práce je návrh doporučení, které zajistí soulad marketingového oddělení vybrané obchodní společnosti s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Literární rešerše je zaměřena na právní zakotvení ochrany osobních údajů, Obecné nařízení o ochraně osobních údajů a vymezení pojmů, které s řešenou problematikou přímo souvisejí. Pozornost je také věnována souvislosti marketingových činností se zpracováním a ochranou osobních údajů. Ve vlastní práci je analyzována současná úroveň ochrany osobních údajů na marketingovém oddělení vybrané obchodní společnosti, která je následně porovnána s požadavky aktuální právní úpravy ochrany osobních údajů. V závěru práce jsou navržena nezbytná nápravná opatření.The diploma thesis deals with the issue of personal data protection in the field of marketing. The aim of the thesis is to propose recommendations that will ensure that the marketing department of the selected company complies with the General Data Protection Regulation (GDPR). The literature review focuses on the legal grounding of personal data protection, the General Data Protection Regulation and the definition of terms that are directly related to the issue. Attention is also paid to the context of marketing activities with the processing and protection of personal data. The own research analyses the level of personal data protection in the marketing department of the selected company, which is then compared to the requirements of the current legislation on personal data protection. At the end of the thesis, the necessary corrective measures are proposed.
Klíčová slova:
GDPR; marketing; marketingová komunikace; Obecné nařízení o ochraně osobních údajů; ochrana osobních údajů; osobní údaj