Název:
Chování spotřebitele na trhu s pivem
Autoři:
Klemša, Michal Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Klemša, M. Chování spotřebitele na trhu s pivem. Diplomová práce. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zaměřuje na chování spotřebitelů ve věku 18–26 let na trhu s pivem v České republice. Práce se soustředí na analýzu trhu s pivem. Zkoumá vývoj spotřeby, produkce, exportu a importu z pohledu České republiky a následně získaná data porovnává s vybranými státy Evropské unie. Práce se dále zabývá analýzou chování u vybrané skupiny spotřebitelů. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu jsou zjištěny zvyklosti, preference, postoje a faktory ovlivňující spotřebitelské chování. Na základě zmíněných analýz jsou navržena doporučení pro malé a střední pivovary působící v České republice.Klemša, M. Consumer behaviour at the beer market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. Diploma thesis deals with the behaviour of consumers aged 18–26 at the beer market in the Czech Republic. The aim is to analyse beer market. The thesis fo-cuses on consumption, production, export and import of beer in the Czech Repub-lic and then compares these data with selected countries of European Union. The aim of the thesis is also to analyse behaviour of the selected group of consumers. Quantitative research identifies habits, preferences, attitudes and factors which influence consumer behaviour. Finally, particular recommendations based on previous analyses are suggested to small and medium-sized breweries in the Czech Republic.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; preference a zvyklosti spotřebitelů; produkce; spotřeba; trh s pivem