Název:
Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku
Autoři:
Padalíková, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku se zabývá problematikou online marketingových nástrojů v menší firmě, která má omezený rozpočet na online marketing. Práce se skládá z teoretické části, která se zaobírá pohledem jak na tradiční marketing a jeho nástroje, tak i na online marke-ting a jeho přínos. V praktické části je poté představena reklamní kampaň Google AdWords a její vytvoření a nastavení. Zároveň je zde představena také firma MOTO HOBBY, na kterou je kampaň Google AdWords implementována. Závěr práce se zabývá otázkou, zda je pro firmu MOTO HOBBY reklamní kampaň přínosná i přes omezený rozpočet a následné doporučení, jestli má firma i nadále do Google Ad-Words investovat nebo ne.The bachelor thesis Usability of Online Marketing Tools in a Small Company is focused on problems of online marketing tools in smaller company with limited budget for its online marketing. The paper consists of two main parts - the first theoretical part concerning the view of traditional marketing and its tools as well as on online marketing and its benefits and the second practical part dealing with an introduction of Google AdWords, its provisioning and setup. Moreover, the sec-ond section the company MOTO HOBBY, where the Google AdWords campaign is implemented, is presented. Within the conclusion of the thesis the question whether the advertising campaign is beneficial for MOTO HOBBY despite its limited budget is raised and analysed. Further, the recommendations about the utilization of the Google AdWords and the investment into the tool are added.
Klíčová slova:
Google AdWords; klíčová slova; marketing; marketing v malém podniku; online marketing; PPC; propagace; reklamní kampaň; vyhledávací síť