Název:
Chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně
Autoři:
Ryglová, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ryglová, M. Chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zaměřuje na trh fitness center v Brně. Cílem práce bylo charakterizovat chování vybraného segmentu (žen generace Y) na tomto trhu, navrhnout a ekonomicky zhodnotit marketingová doporučení pro komerční subjekty působící na tomto trhu. Pro splnění tohoto cíle bylo využito metody dotazníkového šetření (n=310) a metody focus groups (n=18). Výsledky provedených šetření posloužily jako podklad pro tvorbu obecných doporučení fitness centrům a rovněž při tvorbě případových studií. Výsledkem práce je identifikace faktorů, potřeb a preferencí, jež ovlivňují nákupní rozhodovací proces žen generace Y.Ryglová, M. Consumer behaviour of selected segment in the fitness centre market in Brno. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. The diploma thesis focuses on the fitness centre market in Brno. The aim of the thesis was to characterize the behaviour of the selected segment (women of generation Y) on this market, to propose and economically evaluate marketing recommendations for commercial entities operating on this market. To meet this goal, were used the questionnaire survey (n = 310) and focus groups (n = 18). The results of the researches served as a basis for the creation of general recommendations for fitness centres as well as for case studies. The result of diploma thesis is the identification of factors, needs and preferences that influence the purchasing decision process of Y generation women.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; fitness centra v Brně; generace Y; sportovní marketing