Název:
Analýza spotřebitelského chování na fitness trhu
Autoři:
Frantová, Gabriela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na fitness trhu. V teoretické části je nejprve představen marketing, jeho základní pojmy a marketingové prostředí. Dále se práce zabývá spotřebitelským chováním a vymezením jeho pojmů. V poslední teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu služeb. Teoretické poznatky jsou aplikovány na fitness centrum Mišmaš, které je v další části práce analyzováno z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí, marketingového mixu a SWOT analýzy. Součástí analytické části je dotazníkové šetření fitness centra Mišmaš, jehož výsledky, včetně ostatních provedených analýz, slouží jako podklad pro návrhovou část práce s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků.The master thesis deals with the analysis of consumer behavior in the fitness market. The theoretical part introduces marketing, its basic concepts and marketing environment. Furthermore, the thesis deals with consumer behavior and delimitation of its terms. In the last theoretical part the thesis deals with the marketing mix of services. Theoretical knowledge is applied to the fitness center Mišmaš, which is analyzed in the next part of the thesis in terms of external and internal environment, marketing mix and SWOT analysis. The analytical part includes a questionnaire survey of the fitness center Mišmaš, whose results, including other analyzes, serve as a basis for the proposal part of the work with the aim of increasing customer satisfaction.
Klíčová slova:
marketing; služby; spotřebitel; SWOT; vnitřní a vnější prostředí