Název: Procedurální generování krajiny v Unity
Překlad názvu: Procedural Generation of Terrain in Unity
Autoři: Vymer, Dennis ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3D; C#; node editor; procedurální generování; procedurální generování krajin; Unity; 3D; C#; node editor; procedural generation; procedural landscape generation; Unity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191692

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet