Název: Význačné stylové rysy článků PR (Na příkladu prezentace značky Nespresso v online lifestylových časopisech)
Překlad názvu: Dominant stylistic features of PR articles (On the case of Nespresso brand presentation in life style magazines)
Autoři: Pištorová, Barbora ; Mrázková, Kamila (vedoucí práce) ; Mareš, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: článek PR|public relations|reklama|reklamní texty|stylistika|advertorial; PR article|public relations|advertising|advertising texts|stylistics|advertorial

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412372


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet