Název: Metody pro procedurální generovaní dovednostních stromů pro počítačové hry
Překlad názvu: Methods for Procedural Generation of Skill Trees for Computer Games
Autoři: Jaroschy, Petr ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: dovednostní stromy; evoluční algoritmy; hry na hrdiny; procedurální generovaní; evolutionary algorithms; Procedural content generation; role play games; skill tree

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/109066

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405330


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet