Název:
Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování.
Překlad názvu:
Interaction between a teacher and student in comparasion group and individual skiing lessons.
Autoři:
Punčochář, Michal ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování. Cíl práce: Cílem práce bylo zjistit, jaké rozdíly jsou v didaktické interakci v porovnání skupinové a individuální výuky na lyžích. Metoda: V této práci jsme využili metodu pozorování, sběr dat byl realizován pomocí videokamery a následný záznam byl vyhodnocen pomocí metody MADI (modifikované analýzy didaktické interakce). Výsledky: Z výsledků jsme zjistili, že největší rozdíl byl v míře vyjádření věcného obsahu, který v individuální výuce narostl v průměru o 20%. Dále v individuální formě výuky stoupla v průměru učební činnost nad organizační o 10% a u druhu postojové aktivity stoupla integrace v průměru o 7%. Z výsledků dále vyplynulo, že při individuální formě výuky se vůbec neobjevil výkon činnosti bez přímé kontroly. Klíčová slova: individuální a skupinová výuka lyžování, lyžařská škola, analýza didaktické interakce, ADI, MADITitle of the thesis: Interaction between a teacher and a student compared group and individual teaching skiing. Objectives: The aim of this work was to find, what differences are in the didactic interaction in comparison of group and individual ski lessons. Methods: In this work we used the method of observation, data collection was realized using a video camera and the subsequent recording was evaluated using the MADI method (modified analysis of didactic interaction). Results: From the results we found that the greatest difference was in the expression factual purportwhich in individual lessons grow avarage by 20%. Furthermore, in the individual lesson form grow education activity above organizational by on avarage10% and in the type of attitude activity integration has increased on avrage 7%. The results also showed that in the individual form of teaching did not appear activity without direct control. Key words: Individual and group skiing lessons, ski school, analysis of didactic interaction, ADI, MADI
Klíčová slova:
ADI; analýza didaktické interakce; individuální a skupinová výuka lyžování; lyžařská škola; MADI; ADI; analysis of didactic interaction; Individual and group skiing lessons; MADI; ski school