Název: Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Překlad názvu: Marketing Communication of PlayStation in the Czech Republic and Slovakia
Autoři: Blecha, Šimon ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: komunikace; marketing; PlayStation; PR; videoherní konzole; videoherní průmysl; videohry; communication; marketing; PlayStation; PR; videogames; videogaming consoles; videogaming industry

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107376

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398013


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet