Název:
Strategická analýza firmy
Překlad názvu:
Strategic analyse company
Autoři:
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je představit analýzy, metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy firmy. Dále tyto nástroje aplikovat na analyzovanou společnost a pomocí těchto nástrojů a finančních ukazatelů najít nejen silné stránky a příležitosti, ale poukázat na slabá místa. V závěru textu budou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení managementu, které by měly společnosti zajistit její další rozvoj a plánovaný budou růst.Goal of our work is to introduce analyses, methods and instruments, which we use for strategic analyses of our firm. Furthermore, those instruments we apply on our analyses-tic company; with the help of those instruments and also with financial indicators we can find out not only strong sides and opportunities, but also concentrate on the weak side. At the end of the text will be shown direct proposals and suggestions of our management. That should guarantee next development and planned growth of the company.
Klíčová slova:
analýza; firma; Strategie; analyse; company; strategic
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7980