Název: ALTERNATIVA PRO NĚMECKO - AKTÉŘI, VOLEBNÍ MARKETING A SOUČASNÝ VÝVOJ
Překlad názvu: Alternative for Germany: election marketing, political personalities and current development
Autoři: VĚTROVEC, Petr
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alternativa pro Německo; euroskepticismus; německá politika; populismus; Spolková republika Německo; volby; Alternative for Germany; elections; euroscepticism; Federal Republic of Germany; German policy; populism
Citace: VĚTROVEC, Petr. ALTERNATIVA PRO NĚMECKO - AKTÉŘI, VOLEBNÍ MARKETING A SOUČASNÝ VÝVOJ. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/55459

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-395458


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-05-16, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet