Název:
Přístup učitelů k tvorbě výukové prezentace
Překlad názvu:
Teachers approach to creating educational presentations
Autoři:
VAJNEROVÁ, Jitka Františka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Prezentační software je v současné době využíván nejen v obchodním světě, ale i ve vzdělávacím prostředí. Teoretická část této bakalářské práce se zabývá analýzou digitálních učebních materiálů zpracovaných učiteli a dostupných z internetu. Předmětem analýzy bude způsob, jak učitelé zpracovávají informace do podoby prezentace a jaké konkrétní prostředky k tomu využívají. Praktická část této práce bude realizována zejména dotazníkovým šetřením a interview pro případné doplnění. Účelem dotazníkového šetření bude zjistit, jaké prezentační programy učitelé konkrétně používají, jaké informace vkládají do výukových materiálů a jaké strategie volí pro jejich zpracování.The presentation software is used not only in the business world but also in the education environment. The first part of this bachelor's work is theoretic and provides the analysis of presentations created by teachers. The analysis will be processed from the point of view of the way used to put information in the presentations and type of information. The practical part consists of the questionnaire survey and interview among teachers. The questionnaire will be concentrated on the software used to create presentations, on the type of processed information and on the strategy chosen to present them.
Klíčová slova:
digitální učební materiály; dotazník; prezentační software; Výuková prezentace; digital educational materials; Educational presentation; presentation software; questionnaire Citace: VAJNEROVÁ, Jitka Františka. Přístup učitelů k tvorbě výukové prezentace. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/47809