Název: Internetový marketing
Překlad názvu: Internet Marketing
Autoři: KOMÁRKOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový komunikační mix; internetový marketing; internetový marketingový mix; reklama na internetu; internet advertising; internet communication mix; internet marketing; internet marketing mix
Citace: KOMÁRKOVÁ, Hana. Internetový marketing. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/54268

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394721


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet