Název:
Internetový marketing
Překlad názvu:
Internet Marketing
Autoři:
KOMÁRKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového komunikačního mixu. Na základě zjištěných výsledků jsou vypracovány návrhy na zvýšení efektivity internetového marketingu.The aim of the thesis is to analyze and evaluate the internet marketing activities of the selected company and develop recommendations for their improvement. To better understand the company's business and use of internet marketing, the marketing environment was analyzed. Furthermore, the used internet marketing tools are described in detail by analyzing the internet marketing mix and internet communication mix. Based on the results, suggestions are made to increase the effectiveness of internet marketing.
Klíčová slova:
internetový komunikační mix; internetový marketing; internetový marketingový mix; reklama na internetu; internet advertising; internet communication mix; internet marketing; internet marketing mix Citace: KOMÁRKOVÁ, Hana. Internetový marketing. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/54268