Název:
Marketingový plán fitness centra
Překlad názvu:
Marketing Plan of a Fitness Center
Autoři:
JINDROVÁ, Sarah Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma SPORTCENTRUM Delfín, s.r.o. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro další období.The thesis deals with the way of compiling a marketing plan, according to which the company SPORTCENTRUM Delfín, s.r.o. could build its position in a competitive environment. The result of the thesis is to evaluate the current marketing plan and to propose its update for the following period.
Klíčová slova:
fitness centrum; marketing; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; fitness center; marketing; marketing mix; marketing plan; situational analysis Citace: JINDROVÁ, Sarah. Marketingový plán fitness centra. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53660