Název:
Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami
Překlad názvu:
Consumer Behavior in the Running Gear Market
Autoři:
HUSÁKOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit spotřební a nákupní chování na trhu s běžeckými potřebami. Následně zpracovat doporučení pro podnikatelské subjekty působící na tomto trhu. Práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, na základě kterého je provedena analýza spotřebního chování běžců. Charakterizuje preference spotřebitelů v nakupování běžeckých potřeb, popisuje rozdíly mezi spotřebiteli. Výsledkem analýzy je doporučení pro obchody na trhu s běžeckými potřebami. Jedním z doporučení je pořízení footscanu, testovací dráhy atd. The aim of this work is to analyse and evaluate consumer and purchasing behaviour on the market for running equipment. Subsequently, to process the recommendations for business entities operating on this market. This work focuses on the quantitative research. On the basis of this research the analysis of consumer behaviour of runners is carried out. The analysis describes consumers' preferences in buying running equipment and describes differences between customers. The result of the analysis are the recommendations for businesses on the market for running equipment. One of the recommendation is the acquisition of the footscan, the testing track etc.
Klíčová slova:
běžci; spotřební chování; trh s běžeckými potřebami; výzkum trhu; consumer behaviour; runners; the market for running equipment; the market research Citace: HUSÁKOVÁ, Kristýna. Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53656