Název: Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Překlad názvu: Exploring discourse strategies in contemporary advertising
Autoři: CHABR, Ondřej
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazykové prostředky; persvaze; reklama; reklamní diskurz; advertisement; advertising discourse; language means; persuasion
Citace: CHABR, Ondřej. Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52822

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394515


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet