Název:
Repositioning značky v kontextu prebiehajúcich zmien v spoločnosti
Překlad názvu:
Brand repositioning in context of the changes in society
Autoři:
Ďurčanská, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ferenciová, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Na repositioning značky sa môžeme dívať z rôznych hľadísk. Jedným z nich sú aj zmeny a trendy prebiehajúce v spoločnosti.Na repositioning značky se můžeme dívat z různych hledisek. Jedním z nich jsou i změny a trendy přebíhajíci ve spoločnosti.There is a lot of possible points of view on the brand repositioning. One of them are the changes which take place in the society.
Klíčová slova:
repositioning; společnost; značka; brand; repositioning; society
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7905