Název: Účinky dizajnu a obsahu správ na výkonnosť e-mail marketingových kampaní
Překlad názvu: Effects of message design and content on the performance of email marketing campaigns
Autoři: Miadoková, Miroslava ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: A; B testovanie; dizajn e-mailu; e-mail; e-mail marketing; elektronické obchodovanie; newsletter; obchodné zdelenia; obsah e-mailu; A; B testing; commercial message; e-commerce; e-mail; e-mail content; e-mail design; e-mail marketing; newsletter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/100077

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet