Název: Náboženství a branding
Překlad názvu: Religions and Branding
Autoři: Virago, Vendula ; Kostičová, Zuzana (vedoucí práce) ; Gebelt, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Klíčová slova: branding; náboženství; produkt; schéma; trh; branding; marketplace; product; religions; scheme

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99907

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384025


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet