Název:
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
Autoři:
GAZÁREK, Lukáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro vybrané regionální výrobce. V praktické části jsou zpracovány a graficky znázorněny výsledky dotazníkového šetření, kterého se účastnili jihočeští výrobci regionálních potravin. Cílem bylo zjistit, jaký význam má soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a případně navrhnout změny, které by do budoucna pomohly tuto soutěž zatraktivnit. V závěru a diskusi je shrnutí výsledků. This diploma thesis describes consumer behavior in the market, it deals with the brand as such and then deals with individual regional brands. It focuses on the CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY and the contribution of this competition for selected regional producers. In the practical part are processed and presented graphically. The results of the questionnaire survey, which were attended by South Bohemian regional food producers, The aim was to find out the meaning of thes competation and possibly to propose changes that would make this competition more attractive in the future. The conclusion and discussion is a summary of the results.
Klíčová slova:
regionální potraviny; Regionální značky potravin; spotřebitel; výrobce; značka; brand; consumer; producer; regional food; Regional food brands Citace: GAZÁREK, Lukáš. Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46664