Original title: Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Translated title: Males as a target group for internet food sale
Authors: NOVÁK, Jaroslav
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer behaviour; electronic shops; internet selling; online shopping; shopping behaviour; elektronické obchody; internetový prodej; nákupní chování; online nakupování; spotřební chování
Citation: NOVÁK, Jaroslav. Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46110

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381538


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2018-10-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share