Název: Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech
Překlad názvu: Verbal and non-verbal persuasive devices on Czech and German billboards
Autoři: SOCHOROVÁ, Marie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Billboard; komparace české a německé reklamy; neverbální prostředky persvaze; persvaze; verbální prostředky persvaze; Billboards; comparison between Czech and German advertisement; non-verbal persuasive techniques; persuasion; verbal persuasive techniques
Citace: SOCHOROVÁ, Marie. Verbální a neverbální prostředky persvaze na českých a německých billboardech. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45065

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381470


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet