Název: Reklama v Československu
Překlad názvu: Advertising in Czechoslovakia
Autoři: ŠAREŠOVÁ, Eva
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interpretace plakátů; reklama; reklama a výtvarné vzdělávání; reklamní plakát; reklamní taktiky; Československá republika; advertising; advertising and art education; advertising poster; Czechoslovakia; interpretation of posters; promotional tactics
Citace: ŠAREŠOVÁ, Eva. Reklama v Československu. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/40697

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381094


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet