Název:
Propagace softwarového produktu na B2B trhu
Překlad názvu:
Promotion of Software Product on B2B Market
Autoři:
Matela, Vít ; Suchý, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problémem generování kontaktů pomocí nástrojů online marketingu na příkladu konkrétního produktu firmy Comprimato. V práci byl analyzován stav a prostředí, v jakém se firma nachází před spuštěním kampaně. Výsledky této analýzy jsou reflektovány v praktické části, kde je popsána strategie generování kontaktů. Součástí práce je i ekonomické zhodnocení kampaně a doporučení, jak v budoucnosti kampaň vylepšit.
This diploma thesis deals with the problem of lead generation using online marketing tools on the example of the specific Comprimato product. This work analyses the state and the environment in which the company is before launching the campaign. The results of the analysis are reflected in the practical part, where the lead generation strategy is described. Also, an economic evaluation of the campaign and recommendations how to improve the campaign in the future is included.
Klíčová slova:
B2B trh; Generování kontaktů; marketing; online marketing; B2B market; Lead generation; marketing; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82290