Název:
České internetové televize s produkcí vlastního obsahu
Překlad názvu:
Internet Televisions with Original Professional Online Video Captures
Autoři:
Bajgarová, Barbora ; MORAVEC, Václav (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] S počátkem tohoto tisíciletí, rychlým rozvojem digitálních technologií a stále většími možnosti on-line šíření jakéhokoli obsahu se výrazně změnil charakter audio-vizuální tvorby. Vedle profesionálních filmů a televizní tvorby, kde je jasně vymezená hranice mezi výrobcem a divákem, se zlevněním a zpřístupněním výroby i šíření audiovizuálních děl široké veřejnosti vyvinul nový směr tzv. uživatelských videí. Ty se postupně s rostoucí popularitou začaly později naopak profesionalizovat a komercializovat, což vedlo ke vzniku čistě internetových televizí, financovaných na základě reklamy.
V této práci se budu věnovat právě těmto televizím v rámci české internetové scény. Z čeho se vyvinuly? Čím jsou ve světovém kontextu specifické? Co je charakteristické pro jednotlivé pořady a s jakými problémy se mohou v budoucnu potýkat?With the beginning of this millennium, the fast progress of digital technologies and increasing possibilities of on-line distribution of content have substantially changed the character of the audio-visual production. Next to professional film and television content, where the border between producers and consumers is strictly divided, the new direction of “user videos” has developed due to the reduction of costs and easy access to the production and distribution of audio-visual content to the wide public. With their increasing popularity, these videos started to be more professional and commercialized in their turn, which lead to the creation of internet-only televisions financed by advertising.
In this diploma thesis, I will analyse internet televisions with original professional video content in the context of Czech market. What did they develop from? Which aspects are specific for the Czech context? What is specific for particular programs, and what problems could arise in the future?
Klíčová slova:
audiovizuální tvorba; digitální technologie; financování filmu; internet; televize; YouTube; Česko
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9977