Název: Vliv médií na politické volby - jazyk kampaní
Překlad názvu: Influence of Media on Political Election - The Language of Campaigns
Autoři: Čechová, Daniela ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Lánský, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: masmédia; média; politická komunikace; politická reklama; politický marketing; vliv médií; volební kampaň; election campaign; influence of media; mass media; media; political advertising; political communication; political marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet